Svar och LCHF-pepp!

T om Åttondeapriltvåtusentio:

har du kommit på något nytt sett att gå ner i vikt :):)? är så nyfiken på vad du hittar så tittar in i princip varje dag för o se hur det går för dej hehe^^

Svar: Vad roligt att du tittar in :) Ja, jag ska börja äta enligt LCHF imorn, så man kan väl säga att jag hittat ett nytt sätt att gå ner i vikt, haha.



Mhm, hela kylskåpet är fullproppat med bacon, grädde och smör. Jag hoppas för bövelen att detta fungerar nu, så jag inte går upp i vikt istället. Jag ska äta enligt LCHF tills jag tappat alla kilon jag vill bli av med och sen ska jag sakta men säkert övergå till GI, det låter väl som en plan?

Guuuud, vad jag hoppas att detta kommer fungera.. För sen har jag slut på ideér. Fungerar inte detta så tror jag att jag kommer ge upp.

Dock så har jag oddsen på min sida denna gången iallafall då jag försökt äta enligt detta innan och klarade hela 4 veckor :)

Jag om några månader? Let's hope so...


Wellwell, nu ska jag lägga mig och titta på "Van Helsing" och äta Fruit Cocktail. Sen får ni gärna lämna er mejladress när ni kommenterar så jag kan svara på era frågor :)

Kramkram!


Postat av: Colebear

Den är jätte fin ): kan texten utantill nu i princip och går runt och nynnar hela tiden ;_;



OCH ÅTER IGEN denna gången ska du fan i mig klara det Kelh! Ge inte upp låt det ta tig, träna inte ut dig fullständigt den första dagen börja lugnt och öka efter hand för nu banne mig ska det gå YOU GO GIRL!

2010-04-13 - 01:07:59
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/
Postat av: Petra ♥

oj vilken skillnad!! Om man bara hade den motivationen och en tränare som körde med en så kunde vem som helst se ut så! :P Försöker träna bort min mage men lycka till! :P Hoppas det går bättre för dig!

2010-04-13 - 14:08:44
URL: http://petras.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback