Dagens!


Klockan:
21.27
Humör: Positiv och trött.
Kläder: Trosor och nattlinne.
Hår: Utsläppt, smutsigt och tovigt.
Smink: Nä.
Undran: Om jag ska äta en smörgås eller inte?
Innan: Var ute på Andreas morföräldrars gård och åt supergod mat.
Nu: Sitter här och funderar på att påbörja kvällens Supernatural maraton.
Senare: Sova, förhoppningsvis.
Gillar: Att svärmor kommer hem från Grekland imorn!
Gillar inte: Att Lucas matvägrar..
Borde: Ja, vad borde man inte? Är i behov av en dusch, så det borde jag väl gå och göra.
Låt: Lyssnar på Seether - Walk away from the sun..

Jag hade egentligen ett jättebra inlägg planerat, men det är inte så lätt att formulera ett när man glömt vad det skulle handla om, typiskt mig, haha!

Imorn ska jag iallafall komma med lite photoshop-tips, förhoppningsvis lägga upp mitt actions-set på deviantart och, skriva om det jag skulle skrivit om idag?

Hittade föresten ett fyrklöver nu ikväll när jag var ute och klappade på Sabina (Andreas morföräldrars flodhäst). Så nu kanske man fått lite tur? Man kan ju hoppas iallafall, finns ju en del saker jag hoppas och väntar på i nuläget :) Jag är ju som bekant inte den mest lyckosamma människan här i världen, men någon gång ska det ju vända, maybe this is my time?

Wellwell, nu ska jag gå och bre min smörgås som jag bestämt mig för att äta och Lucas ska komma i säng, för det har han minsann inte gjort ännu.

Kramkram!

Postat av: LYDIA

sv: Haha, nä verkligen inte från Biltema! Från nån leksaksaffär eller nåt, fick den när jag var.. hm, 8 kanske! Han heter Wild :]

2010-08-11 - 22:48:19
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: Haha, okej^^ Men helt sjukt hur mycket olika mjukisdjur det finns, inte lätt att hålla koll på vart alla kommer ifrån ju ;]

2010-08-11 - 22:55:09
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback