Kela goes domännamn!

Jag har väldigt länge velat byta upp mig från blogg.se till bara .se och idag, när jag insåg att jag hade en del extrapengar över på kontot gjorde jag slag i saken och skaffade mig ett domännamn.

Så inom snar framtid kommer ni kunna hitta mig även på xkela.se!

Jag känner mig jätteproffsig nu, haha!



Hur är det i övrigt med mig då?

Det är väl sådär, mycket att göra, alldeles för lite tid, lite sörjande och så en massa dryga åkommor och besvär man ska behöva dras med.

Igår kväll, när jag hade tänkt färdigställa ALLA beställningsdesigner blev jag magsjuk, trodde jag skulle spy ett ex antal gånger, men som tur var slapp jag. Låg helt stilla i sängen och bad till gud om att han skulle skona mig, and he did! :)

Men ja, i övrigt är det väl hur bra som helst faktiskt (peppar peppar)..

Lucas är klar med inskolningen på dagis och är själv där nu i några timmar, det gick betydligt fortare än förväntat, min lilla gosse!

Jag själv är snart klar med att provrida varmblodet Hanna, så snart ska här förbrännas fett åtminstone varannan dag, mohaha!

Och så angående sorgen..

Det går i vågor. Oftast tänker man inte på det alls, men sen så kommer det små ögonblick, oftast när man gör något, idag var det när jag läste pizzamenyn och såg namnet på mammas favoritpizza. Det tog en hel massa kraft att hålla tillbaka de tårarna som var påväg att smyga sig fram.

Det kommer nog alltid att vara såhär, att småsaker väcker tunga och smärtsamma minnen till liv. För grejen är ju att man aldrig kan glömma det, för hon kommer ju alltid att vara död forsättningsvis, det går ju inte att komma bort ifrån det, hur mycket man än vill..

Jag har iallafall kommit så långt att jag numer säger "bodde" istället för "bor" och så vidare.. Innan gjorde det så ont att jag inte klarade av det, det var som en käftsmäll varje gång någon informerade mig om att jag sa fel, för jag gjorde det oftast helt medvetet..


Ni får en bild också, på en fjäril ironiskt nog.

Nu ska jag lägga mig och kränga glass och titta på Supernatural, jag har minsann ätardag idag!

Kram!

Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Hoppas du har en bra dag och fortsätter att ha det!

Ta hand om dina nära och kära och dig själv framförallt!

Kom ihåg att du är värd någonting och är älskad av någon eller flera.

Ha det bra :)

2010-08-29 - 12:48:17
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback