Wakey wakey!

Jag var uppe till fyra inatt, typ.

Somnade skitsur och osams med Andreas för att sängen valde att braka ihop just när vi skulle gå och lägga oss.

Sen vaknade jag vid typ halv nio av att något surrade kring huvudet på mig. Slog med handen runtomkring mig, råkade slå till det som lät, öppnar sedan ögonen och ser en megastor geting. Jag lovar den var minst 3-4 centimeter lång och jättetjock. Det var som om allt gick i slow motion och jag kastade mig under täcket och skrek på Andreas att han skulle komma. Haha, han kommer och säger "jag kommer snart" sen går han tillbaks till vardagsrummet och kommer inte tillbaks på minst fem minuter och då har getingfan redan flugit ut, eller iallafall försvunnit.



Phu, jag är jätterädd för getingar av den simpla anledningen att jag aldrig har blivit stucken. Jag vet inte hur jag kommer att reagera om jag blir det och det skrämmer mig. Ännu värre är det med dom där megagetingarna eftersom dom har mer och starkare gift.

Så nä, fortsättningsvis tänker jag sova med stängt fönster!

 





namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback