En extremt dålig ursäkt.

Usch vad jag är dålig på att blogga just nu.. Förlåt?

Har ägnat de senaste dagarna åt bloggdesigner och städning, yay. Jag har äntligen installerat photoshop igen också, det underlättar allt designande en massa!

Wellwell, jag känner mig inte på något vidare blogghumör just nu, jag är trött och irriterad på min son som ännu inte har somnat. Han har väl antagligen ont i magen för han bara gnäller och gnäller... Det är förmodligen mitt fel också för att han fick pröva på fiskpinnar och pulvermos idag, suck.

Usch nä, jag ska nog lägga mig och titta på någon film? Imorn får jag ta ett ryck och skriva ett ordentligt blogginlägg så ni inte tröttnar på mig.

Goodnighty then!

Postat av: Petra ♥

Tror dom flesta är lite blogg trötta.. Snön inspirerar ju knappast! Snöar det hos dig med?

2010-02-17 - 13:51:20
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Nixie

Happy three friends är rööliga <'3

ta det som det kommer med bloggen, vissa dagar går det bara inte att skriva.

2010-02-17 - 19:29:16
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback