FYFAN vad härligt!

Shit vad härligt det var att få komma hemifrån lite och bara få bry mig om mig själv, massa kärlek på det!

Jag simmade 1500 meter vilket blir typ 60 längder, men det var skönt och definitivt ett träningssätt som jag lär fortsätta med. Nu ligger jag i sängen och är alldeles nyduschad och insmord. Dessutom har jag världens skönaste träningsvärk.. Livet kunde inte ha varit bättre för tillfället, eller jo, lite sömn hade ju inte suttit fel?!

Nu ska jag lägga mig bredvid min gosunge och börja titta på "Melrose Place", kommer säkert somna direkt, haha!



Kramkram!


Postat av: Frida

tycker också att simning är ett väldigt bra sätt att träna. det är träning utan att vara så sjukt jobbigt, men det ger ändå resultat. plus att det är mycket lättare att tvinga sig själv att fortsätta, inte som när man får för sig att man ska ut och springa och inte pallar mer än tjugo meter innan man börjar gå xD

2010-02-22 - 12:59:46
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback