I just don't get it..

Jag satt ungefär hela "the biggest loser" och försökte locka mitt hår med platt-tången.. Men jag fick till typ en lock, fattar inte vad jag gjorde för fel? Men mitt hår blev liksom plattat istället för lockigt, böjde säkert tången åt fel håll eller nåt.. ? Eller så beror det kanske på att jag har en budgetplatt-tång från netto.

Jaja, skulle bada Lucas innan och göra det lite roligare genom att fixa sånt lödder, så jag hällde i en massa babyschampoo och det skummade till sig ordentligt. Dock så uppskattade inte Lucas löddrandet speciellt mycket utan han började gallskrika när jag satte ner honom i badet.. Sen gallskrek han enda tills jag tog upp honom igen, som det kan gå :)

Nu kallar sängen och en övertrött son, kramkram!

Postat av: Gin

Var med dottern till frisören igår och hon gjorde såna där fina lockar med plattången, försökt själv men inte fått till dem. Tipset hon gav var att ha en plattång med keramiska plattor samt ordentligt hög värme. :)



2010-02-02 - 13:14:56
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback