Just to make it clear...

Jag skrev ju ett långt inlägg igår om Andreas och vill bara säga att jag inte heller är perfekt.. Det har jag aldrig påstått. Jag är säkert lika jobbig i hans i ögon som han är i mina ibland (läs oftast). Det krävs ju två för att bråka eller vad man säger?

Han höll med om att det jag hade skrivit stämde, men han sa att han ogillade att jag publicerade hela vårt liv på internet, gäsp! Jag skäms inte, har aldrig gjort, varför ska man hyckla med verkligheten och försköna den?

Äsch, skitsamma!

Jag och Lucas vaknade för en halvtimme sen, så vi ska väl försöka pallra oss upp ur sängen snart, även fast det är väldigt varmt och skönt här, haha! Filmen jag somnade till var skrämmande dålig, inte konstigt att jag somnade. Sämsta skådespeleriet ever, dialogerna var så dåliga att det var komiskt.

Nej, nu ska vi äta frukost, sen blir det nog en promenad i all snö :)


Ni får en ful cambild också, bara för att jag är snäll, kramkram!

Postat av: Petra ♥

jag tycker det är lite roligare när man delar med sig lite mer än vad man äter och vilket schampo man använder! :P Men sen finns det ju gränser! Som vilken färg bajset hade idag! haha! :P

2010-02-09 - 10:57:35
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Pippi

Ibland kan det hjälpa att få skriva av sig, så är det iaf för mig. Ingen är 100% perfekt.



Min man brukar inte läsa i min blogg - däremot mina barn. Får därför ibland tänka mig för vad jag skriver.

2010-02-09 - 13:09:51
URL: http://pippibears.se
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Sådan säng har vi med :P



Fasen vilken guldklimp till son du har, mega söt :D

2010-02-17 - 07:08:24
URL: http://sunkiissed.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback