Lördag och söndag..

Wellwell, verkar som att jag har varit lika dålig som vanligt på att uppdatera under helgen, fyfy på mig. Jag har dock haft fullt upp så jag skyller på det!

I lördags var det kalas hos Andreas moster, vilket var trevligt. Vi åkte dock hem ganska tidigt för det började snöa. När vi var påväg hem så kom vi på den brillijanta idén att bjuda över Micke och Linus för att spela spel.. Så de tittade över och kvällen slutade med att vi helt glömde bort spelet och snackade skit i tre timmar istället, trevligt värre! Sen skulle jag titta på filmen "The prince and me" men somnade efter att jag hade ätit min lilla skål med chips (typ 20 minuter in i filmen), aaaw.

Idag vaknade jag klockan 11.30 av att våra (jävla) grannar möblerade om.. Så jag tog upp datorn i sängen och pillade färdigt Lucas fotobok, duktiga jag. Så när jag denna slappa söndagen steg upp ur sängen första gången var klockan två. Då åt jag frukost, tittade på "Melrose Place" och sen gick jag och badade med Andreas i vårat badkar som är alldeles för litet för oss båda. Jag fick dessutom för mig att vi skulle stoppa ner en badmuffin så nu luktar vi supergott och är alldeles mjuka och härliga, haha!

Här kommer lite bilder från helgen:



Observera att jag bjuder på en bild på mig själv, det händer inte speciellt ofta.

Nästa lördag är det min födelsedag
och jag ser fram emot den en massa! Vi ska till malmö på dagen och bara spendera en dag där, precis som innan vi fick Lucas. Sen på kvällen blire tacos och en smarrig tårta från Cilla, inte konstigt att jag längtar va?

Nu ska jag lägga mig och bara mysa med min underbaring till son!

Kramkram!

Postat av: Nixie

Mega fin bild på dig kekekela :D hoppa av glädje Bild på mamma mu :D maha inte ofta.

Snart blir du nitton också, haha awesome :D

2010-02-22 - 01:36:06
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback