VAAAARFÖÖÖR?!

Varför måste Bullet For My Valentine komma till metaltown när jag inte har råd att köpa biljetter?

Ingen som är villig att ge mig jobb? Vadsomhelst? Städa ditt hus, bloggdesign, whatever?

Världen är fan aldrig rättvis..

Postat av: Nixie

Även om vi inte ses så är vår vänskap större än mellan många andra. Du är saknad mer än vad jag kan skriva oavsett vad... så är vår kontakt viktig och den får vi inte stöta bort från varandra. Du är bäst och du är en vän. <3

2010-02-04 - 02:09:36
URL: http://nicciesphoto..blogg.se/
Postat av: Frida

Mitt internet försvann, så jag vet inte om min kommentar kom fram. Jag skrev i alla fall:



Skojar du? Jag som precis tänkte att jag måste kolla vilka som ska dit detta året. Nu kan jag verkligen inte INTE åka :o (dessvärre finns det en föräldrafaktor på problemet, med det kan väl inte vara omöjligt att lösa)



Vad gäller bloggdesign har jag och en kompis startat en ny blogg för ett litet tag sen som vi skulle behöva få tillfixad (jag vet att jag sagt så en gång innan, men vi är lite mer engagerade i den här x)). Hur mycket tar du för en design?

2010-02-14 - 14:41:11
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback