Vi har ett spöke..

Mja, har länge sagt det och nu känns det som att det är bekräftat, vi HAR ett spöke. Till och med Snutte tror på mig nu. Vårt spöke har börjat jävlas med oss, det/den gömmer saker för oss, idag är Lucas nappflaska borta. Jag kan sätta pengar på att den kommer stå på diskbänken imorgon när vi vaknar, för det är så det brukar gå till, sakerna kommer fram där vi ställt dom innan de försvann.

 

Jag är jätterädd för spöken, eller jag är rädd för att se dom och för att dom ska försöka "kontakta" mig. Men lämnar spöket mig ifred så kan vi nog komma överrens.

 

Anledningen till att jag tror att vi har ett spöke är just detta med att saker försvinner och sen kommer fram på såna synliga ställen att man inte hade kunnat missa dom när man letat. Jag har också sett skuggor i ögonvrån, tv'n brukar starta själv och Lucas leksaker lever ett eget liv på nätterna. Vi har speldosor som man måste dra igång för att dom ska spela, dom brukar spela ute i vardagsrummet på natten.. Vi hör också knackningar som omöjligt kan komma från grannarna.

 

Men ja, vet inte vad jag ska säga.. Tänker inte ta upp någon kamp emot det, vill ju inte ha ett argt spöke boendes hos oss :) Ibland kan det kännas rätt skönt att ha någon här också, man liksom känner hela tiden att man har sällskap.

 

Menmen, nog om det.. Här nedan kommer resten av bilderna.. Det är långt ifrån alla, men jag orkade inte redigera mer så.. Hope u like them!

 


Nu ska jag designa vidare på Ida's blogg, äta ananas och titta på BBC's version av Jane Austen's Emma! Mysigt värre!

Kramkram.

Postat av: lukes

Hejsan, vad har du för planer i helgen då? :)

2010-02-04 - 21:21:59
URL: http://nattstad.se/lukes
Postat av: Himmelohelvete

Läskigt med spöken men samtidigt som du säger är det faschinerande på samma vis!



Jag fick ett namnsmycke i förra veckan för jag hade en tävling på min blogg och fick detta som tack. SÅ fort jag sätter på mig halsbandet så åker själva hänget av trots att allt är låst och knäppt som det ska va. Det åker liksom av när jag sitter stilla..helt sjukt. Sen försvinner det grejer här med men kommer inte alltid fram..så det är nog nåt busigt spöke som sitter o gottar sig med våra grejer!



Jag är väl som du...helt ok om det finns nåt bara jag slipper se det liksom...då dör jag nog av skräck!



Fina bilder!



//Ha en bra dag!

2010-02-05 - 08:28:16
URL: http://himmelohelvete.se/wp
Postat av: Petra ♥

jag tror faktiskt det spökar hos oss oxå! Sambons tränings vikter kan åka i golvet helt plötsligt. Och dom är TUNGA. och igår när vi kom hem var vårt barskåp öppet som man behöver nyckel till! Hoppas det är ett snällt spöke! :P Ett som gillar att träna och ta sig en hutt efteråt kanske? :P

2010-02-05 - 10:21:40
URL: http://petras.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback