God eftermiddag!

Ja, eller hur man nu säger..

Gårkvällen var väl halvtrevlig, satt och designade bloggar, åt chips och tittade på film. Tittade på "Bewitched" en film med Nicole Kidman i huvudrollen och antingen missade jag poängen med den, eller så fanns det ingen? Dålig var den iallafall.. Mja, just nu sitter jag och googlar lite LCHF recept, tänkte prova på det nu i veckan :) Har hört från massa personer att det är SÅ bra, och det skadar ju inte att prova.

Hum, snart ska vi åka hem till svärmor och äta middag, det blir lasange, mmums. Jag ska också klippa till luggen lite på Lucas, den börjar bli riktigt lång nu igen.. Dock så brukar det knappt synas att han har klippt sig när jag är i farten, tar så lite, så lite :)

Min förkylning börjar släppa, äntligen. Jag är fortfarande täppt och så, men jag känner mig piggare och friskare! Så nu kan jag kanske komma igång med min träning och promenaderna igen, vädret sammarbetar ju!

Nej, nu ska jag kolla vidare efter recept, ska kolla efter en extern hårdisk också att önska mig i födelsedagspresent..

Puss!

Postat av: Martina Ehn

Vilken fin blogg du har :)

2010-01-25 - 14:27:09
URL: http://martinaehn.blogg.se/
Postat av: juliairene

åh jag älskar bilden i headern!

så fin :)

2010-01-25 - 18:47:12
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: EMS

Såg en jättefin design du gjort på en annan blogg, tar du betalt? skulle behöva hjälp annars.

kram

2010-01-25 - 20:47:19
URL: http://ems.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback