God mat och träning!

Ja, mina kära vänner, idag (hör och häpna) lagade jag köttbullar och potatis med brunsås, alldeles själv utan hjälp.. Och det som är ännu mer fantastiskt än det är att det faktiskt smakade gott! Det ni, det har jag nog aldrig lyckats med innan.. Ni som läst bloggen ett tag vet ju en del om mina matlagningsfiaskon, haha!

Mja, tänkte kvällen till ära prova på "fit to strip" med Carmen Electra (en träningsvideo för er som inte vet).. Klarade cirka 13 minuter innan jag höll på att drabbas av en allvarlig hjärtattack, snacka om att man har NOLL kondition, så nu ska jag köra det programmet så långt jag orkar varje kväll tills jag klarar hela, då ska jag göra det 3 ggr i veckan mmyes!

Nu blir det att titta på Sex and the city - the movie eftersom jag är en segis och inte har sett den ännu, ska nanna Lucas också och pilla lite på min bloggdesign :)

Ja, och tipsar om denna goa tjejen igen med, lyssna och njut!

Lisa Scinta > Kesha - Tiktok/Jason Derulo - In my head

 

Pusselipuss!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback