Jag känner mig SÅ besviken.

Ibland förstår jag mig verkligen inte på människor.. Ena stunden är dom ens vänner och nästa så verkar de knappt lägga märke till att man existerar. Just nu är det två specifika personer jag pratar om, och de vet förhoppningsvis vilka de är också.

Jag kanske överreagerar, men jag känner mig extremt illa behandlad, och jag tänker skriva EXAKT hur jag känner inför detta, för helt ärligt så bryr jag mig inte om konsekvenserna längre.

På nyår hade vi fest och de flesta av de som kom var våra gemensamma vänner, plus några randoms och så då mina två "vänner" som jag verkligen ville skulle komma. Eftersom jag är mamma nu så har jag ju självfallet inte haft samma tid och intresse för mina vänner som innan och därför såg jag denna festen som ett sätt att reconnecta lite. Well, mina två "vänner" kommer till festen, de kommer en stund efter de andra och stannar kanske max 40-50 minuter innan de säger att de ska gå och möta vän nummer 1's pojkvän, men de skulle snart komma tillbaka.. Som ni kanske kan lista ut så hände det "snart" aldrig och de kom inte tillbaka. Efter en stund började de övriga på festen undra vart dom tagit vägen och börjar fråga mig och sånt, men jag tror fortfarande att de kommer komma tillbaka så jag säger så som de sagt till mig "de kommer snart tillbaka". Well, vi fortsatte dock festa ändå och hade skitkul och trevligt till festen spårade ur, det är dock en helt annan historia.

Men iallafall, dagen efter väntar jag ivrigt på ett sms och en förklaring till varför de bara försvann, men det kommer inget. Denna förklaringen väntade jag på i två veckor innan jag kontaktade den ena av dom och frågade varför hon inte hade hört av sig? Men det visste hon inte.. Den andra "vännen" snackade jag ytligt med på msn två-tre dagar efter nyår, men nej, inte ett knyst om kvällen innan, sen har inte hon hört av sig igen heller.

Detta gör mig så fruktansvärt besviken och ledsen, för att jag gjorde för någon månad sen en lista med mina "äkta" vänner, där dessa två var med. Jag trodde att detta var personer som jag kunde lita på och som brydde sig om mig, men jag hade fel. Jag är besviken över att de ljög för mig och inte ens känner att de har någon anledning att förklara sig, är jag inte värd mer än så i deras ögon?

Dessa två personerna är iallafall inte mina vänner längre, nu är det officiellt också. Hoppas dom trivs med sina val. Jag behöver inga falska vänner i mitt liv, jag har äkta vänner också, även om dom är få.

Behövde skriva av mig.


Postat av: Nixie Pixie

I understand you... and I still think it's wrong of them... I h-word what they did to you. <'3

2010-01-29 - 16:50:35
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/
Postat av: Josefin

Oj gör man ens så mot en vänn? :(

2010-01-30 - 13:01:46
URL: http://jossislife.blogg.se/
Postat av: Marija

Så fult gjort, förstår att du blev besviken :/ Jag vet vilka du syftar på och har själv varit väldigt nära vän med en av dom, i 8 år närmare bestämmt. Dock var hon ingen bra vän mot mig heller :S

2010-02-06 - 22:34:31



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback