Liten snabbis innan sängen kallar!

Jag är grymt trött, ligger och slökollar på SATC filmen och äter knäckemacka med ost.. Sonen somnade för en timme sen och snart är det dags för mig med :)

Imorn ska vi börja med operation "få Lucas att sova i sin egen säng", vi ska skruva av ena sidan och ställa den mot vår säng så han lätt kan krypa över, men han SKA sova där ett tag först.. Myhii, kommer sakna hans gosiga små pingsar som trasslar in sig i mitt hår på natten, hans små små fötter som letar efter värme under mitt täcke, ohw.. Men det är dags nu, han är snart ett och ett halvt år och jag fruktar att ha ett barn som sover i mammas säng tills den är tonåring, haha.

Nä, kommer alldeles säkert smälta för Tuttskrutts charm och låta honom sova intill mig iallafall, sån är jag!

Haha, och måste bara skriva att jag har TRÄNINGSVÄRK som fan i benen, det fick jag inte ens när jag gick på gymmet, fyfan vad härligt det känns, dom 13 korta minuterna åtstadkom iallafall något, mohaha!

Och angående designen så är det bilder i menyn som fattas, kommer väl dit där imorn hoppas jag..

Ne, nu börjar ögonen bli tunga, natti! :)

Postat av: Sandra

Jätte fin bild på lucas :), Vad skönt med träningsvärk, då har de gett ifekt iaf ;) haha..

2010-01-18 - 23:08:24
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: NixiePixie

Nja jag är inte nöjd med den så den ryker... har redan börjat på en annan design X'D



Din design är awesome! lucas är helt makalöst fin och sättet som den är uppbyggd it's a good way to go girl.

2010-01-19 - 00:55:44
URL: http://nicciesphoto.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback