Mysmiddag och semesterplaner!

Jag lagade middagen idag med, har gett mig fasen på att lära mig.. Så idag stod ostschnitzel, pommes stripes och brussås på menyn, och det var gott idag med, lite bränt bara :) Vi tände även lite ljus och hade det mysigt..



Efter middagen pratade vi om semesterplanerna. Det blir väl förmodligen liseberg i år med, men bara en dag denna gången så att jag och Snutte har råd att åka någon annanstans själva, på någon slags weekend eller något.. Det känns som vi behöver det, och filmen igår inspirerade lite också, haha! Dock så vet vi inte vart i Sverige det är spännande att åka till, vi snackade om Öland, men det är nog mest roligt för min del (fota och grejer) :/

 

Har ni några tips?

 

Annars får det väl bli några nätter på hotell i någon stad uppåt i landet :)


Ikväll ska jag kolla på "Just Friends".. Den verkar lite halvdålig men den kan säkert vara rolig :) Jag gillar Ryan Reynolds som skådespelare så måste se den i vilket fall som helst! :)

Måste också få stoltsera lite med att jag faktiskt tog mig ett ordentligt träningspass med Carmen Electra trots en sjuklig träningsvärk i benen, så jag känner mig riktigt nyttig och duktig idag, nu kan jag lätt somna med ett gott samvete!

Kram!

Postat av: Linnea

Fick en så mysig känsla av din blogg. Den känns gosig på något vis! Trevlig helg :)

2010-01-23 - 12:07:23
URL: http://katinaheldine.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback