Sad face.

Ja, idag är jag ledsen, riktigt ordentligt ledsen dessutom.. Jag var med Lucas hos frisören idag och förra gången vi var där gick jag därifrån helnöjd, idag gick jag därifrån med tårarna brännandes bakom ögonlocken. Hans lugg blev alldeles för kort, dessutom är det ett stort jack i den för jag lät henne inte rätta till det för då hade luggen blivit ännu kortare, jävla kärring. Står knappt ut att se på honom så han får gå med hårspänne. Jag må överreagera, men detta är väl något som är viktigt för mig, för detta var inte min vilja, det var inte jag som ville att han skulle klippas utan alla runtomkring mig.. Gaah, jag är så irriterad och besviken över att inte kunna fatta ett enda beslut själv längre, folk ska alltid tjata..

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film som kanske muntrar upp mitt humör och nästa gång ska jag minsann gå till en frisör som är van att klippa småbarn. Må hans hår växa ut fort..


Postat av: Sandra

Haha, ja jo de är ju självklart.

2010-01-28 - 08:13:28
Postat av: Anonym

du har fått en utmärkelse i mon blogg

2010-01-28 - 13:05:45
URL: http://mammatillcornelia.blogg.se/
Postat av: jenny, - mamma till Milo ♥

Hej!



Du har blivit utmanad i min blogg! :)

2010-01-28 - 14:38:36
URL: http://jeennyulmheden.blogg.se/
Postat av: juliairene

här är det helt okej. lite trött bara.

vad händer ikväll? :)

2010-01-28 - 19:10:05
URL: http://juliairene.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback