Jävla satans fan!

Jag är så trött på att allting bara går fel. Förra veckan fick jag reda på att min läkare gått på semester utan att skriva ut ny medicin och ett sjukintyg, liksom jaha? Sen så fick jag reda på att jag nu ska behöva vänta en extra månad på att få reda på ifall jag blir beviljad mitt bidrag, för det är ju inte alls så att jag väntat i snart ett halvår redan.

Idag fick jag reda på att min mobil som varit på lagning har kommit tillbaka med beskedet "fuktskador" vilket inte inkluderas i garantin så nu ska jag punga ut 450 spänn på en mobiljävel som inte ens fungerar och som vid köptillfället kostade mig 1000 kr (de tog alltså hälften av det för att TITTA på den).

Sen så har min kamera börjat skramla så den ska vi åka in med imorn och få en diagnos på.

Ingen verkar förstå heller, hur allt detta påverkar mig.. Jag sitter med 0 kr på mitt bankkonto i mitten av varje jävla månad och jag är ingen slösare, alla mina pengar försvinner till sånt här..

Ja, för att inte glömma så ska vi ju åka upp till västerås på begravningshelvete i helgen och det lär ju kosta mig sisådär 1500 kr + att det är sjöbo marknad nästa vecka och sen ska BFMV biljetten betalas.

Jag orkar inte alla dessa pengaproblem.. För att vara helt jävla ärlig så tar de död på mig. Det enda jag tänker på dag ut och dag in är pengar, pengar, pengar! Det hade varit så skönt att bara kunna slappna av en dag, att inte behöva tänka på alla kommande utgifter och oroa sig :(




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback