Trött men vill inte sova..

Jag är trött, men jag vill inte sova. Det känns som att jag slösar tid då, med tanke på att jag alltid är som mest inspirerad på kvällen..

Idag var vi i Malmö och tittade på "The Twilight Saga - Eclipse" och den var bättre än jag trodde, hade inte så höga förväntningar men, wow, den var riktigt awesome in my opinion.

Just nu ligger jag och grämer mig över hur länge sen det var jag fotade.. Min kamera har legat på hyllan rätt många dagar så får nog bannemig ta tag i det imorgon, vet inte riktigt vad jag ska fota dock.. Blommor börjar bli rätt uttjatagt, människor, ja synd att det inte finns några att fota.. Djur, då måste jag först hitta några så ja, vet inte riktigt vad det blir av det hela.

Men hm, ska nog försöka tvinga mig i säng nu iallafall, lägga mig och titta på ett avsnitt av Supernatural perhaps :)

Kram!

Postat av: emelie

Om du inte hittar något att fota får du gärna hitta en fin ram till min profilbild, så att designen blir fulländad :)



Kram!

2010-08-01 - 13:45:10
URL: http://makeitalone.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback