Fikamys i solskenet!

Åh så grymt irriterande att bilden blir pytteliten.. I helgen ska jag bannemig fixa till min blogg så att jag kan lägga upp mina bilder i större storlek än 500px. Wellwell, dagen har varit trevlig.. Andreas har varit hemma i princip hela dagen så det var skönt att få lite familjetid med honom.

Jag skickade brev till min pappa idag också, passade på och skriva det igår kväll när Lucas hade somnat, har ju bara tänkt skicka ett sen min födelsedag och det var ju typ tre månader sen (jag är världens sämsta dotter)..

Ne, nu ska jag lägga mig och dricka min älskade coca zero (är helt beroende) och äta lite chips samt titta på Desperate Housewives. Jag är nu inne på säsong tre och det har lätt varit den bästa säsongen hitills!

Jag orkar inte skriva något om min mamma idag, har varit så himla glad idag, vill inte förstöra det genom att tänka en massa på henne, för jag blir så himla ledsen då. Dock så får jag lite skuldkänslor över att jag gått en hel dag utan att sörja eller tänka på det alls, allt har liksom bara varit som vanligt hela dagen och det har varit helt underbart, tro mig! Men ja, som sagt, lite skuldkänslor.. Jag har ju en lång bit kvar av de hela, de jobbigaste bitarna som begravning och städning av hennes lägenhet är ju kvar och det kommer ta mycket krafter från mig.. Så det kanske var bra att jag fick en dags ledigt från det hela.. För att kunna vila upp mig liksom.

Började fundera lite på igår vad jag vill ha för saker från hennes lägenhet, skrev ner dom på ett papper så förhoppningsvis är det väl inte omöjligt för mig att få dom, jag vill liksom bara försäkra mig om att jag har allt som betyder något för mig och som jag kan titta på och minnas alla de där bra stunderna..

Ne fy, nu SKA jag lägga mig haha, eller ja, måste ta hostmedicin och grejer först, det känns som jag aldrig blir frisk från denna satans förkylningen, håller på bli galen på hostan som håller mig vaken halva natten..

Well, godnatt!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback