Min underbara sambo..

Min sambo delar inte mitt fotointresse alls, han snarare hatar min kamera. Men ni ska inte tro att det hindrar honom från att upplysa mig om fototillfällen. Som nu ikväll till exempel så kom han springande som en dåre från vardagsrummet och vrålade "du mååååste ut och fota, solen lyser mot regnet och det ser sjukt coolt ut" liksom jaja, bara att plocka ihop kameran och klä på sig regnkläderna för att ställa sig ute och fota fallande regn (vilket inte gick så bra..).

Jag kan ju också infomera om att han brukar smygfota med min kamera när jag sover eller inte är hemma, han gillar speciellt att fota vattendroppar på blommorna vi har i fönstren, haha, så ibland kan min kamera vara fylld med bilder som han har fotat (självklart vägrar han erkänna detta eftersom han "haaatar" min kamera så mycket).

Men ja, behöver jag ens nämna att jag älskar den där token jag bor tillsammans med?


Postat av: Frida

gick tydligen visst då bra? väldigt mysig bild, väldigt... regnig xP och somrig :D

2010-06-21 - 18:53:03
URL: http://varldsherravalde.blogg.se/
Postat av: PetiteNicoilin

aaw, Andreas då XD haha

2010-06-22 - 10:15:48
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback