Varmt!

Eftersom vi bor i en rätt gammal, VÄLISOLERAD lägenhet så kan här bli riktigt varmt. Kommer man utifrån så känns det ungefär som att sätta sig i en svart bil som stått i solen hela dagen.. Så ja, just nu håller jag på avlider för att det är så varmt. Jag kommer ha ordentligt svårt att somna eftersom påslakanet bara klibbar fast hela tiden, skitdrygt.

Nu har jag spenderat halva natten på att hitta en passande symbol till mammas dödsannons och till sist hittade jag en "änglagris", jättesöt! Och den passar eftersom min mamma större delen av sitt liv samlade på prydnadsgrisar :) Hoppas jag hittar några när vi rensar lägenheten, jag har alltid undrat var de tog vägen..

Gäsp, nu ska jag tvinga igång vår trasiga fläkt som bara fungerar när den själv vill och när man dammsuger på den och pillar igång den med en skruvmejsel, sen ska jag försöka titta klart på min film och finna inspiration till bloggdesignen jag just nu håller på med!

Goodnight!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback