Nurilett - Nej tack!

Nu ligger jag här, andra natten i rad efter att ha ätit nutrilett på heltid och för att vara ärlig så har jag nog aldrig mått sämre. Nätterna är dock endå värst, jag mår så fruktansvärt illa att jag vill spy, varje natt (sen i måndags). Det är inte så att det inte går bra, för det gör det, men effekten är för stor för att jag ska kunna hantera den. En av mina största fobier är dessutom att spy så mycket av mitt failande grundar sig väl i det..

Jag tror att jag beger nutrilett och äter det när jag inte kommer på något annat, typ ersätter vissa mål, ibland? Jag tror jag ska börja äta enbart kött o grönsaker igen istället, mådde SÅ mycket bättre då + att jag var mätt (LCHF inspirerat).

Jag har nog inte den där karaktären som jag trodde att jag hade, eller det har jag säkert, men detta är inte grejen för mig, bara tanken på den där äckliga shaken får mig att vändas ut och in..

Nej, projekt nutrilett är nu officiellt avslutat, kycklingfile here I come!

(Först blir det en nattsmörgås dock)

Update: Vet ni hur gott det var med två ostsmörgosar och ett glas coca? Ni kan ALDRIG ana :)




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback