Tisdag och dag två!

God eftermiddag!

Idag är det dag två som jag äter shakes, eller ja, jag äter ju bara en änsålänge. Det smakade iallafall lite bättre idag, men det kommer nog aldrig att smaka gott. Jag måste dock hela tiden gå runt och peppa mig själv, typ tänka tankar som att "ju fortare jag får detta överstökat. ju fortare får jag unna mig något" och det hjälper en massa! Jag går också runt med en bild i huvudet på hur snygg jag kommer vara på nyår i min nya slimmade kropp och min svarta skitsnygga klänning.

Wellwell, idag testade jag mitt close up filter för första gången, and I love it! Jag ska köpa ett till, ett close up +10 så jag kan komma ännu närmre. Nedan har ni iallafall ett litet provsmak på bilderna:


Så vad tycker ni, visst blev dom snygga?


Har suttit och läst en massa forum och blogginlägg idag om hur en blogg inte ska vara skriven.. Folk har verkligen overkliga krav och jag tror inte att det finns en enda blogg som uppfyller allihopa. Jag är dock inte så kräsen, jag läser om det mesta :) Jag gillar att läsa om andra unga föräldrars vardag, folk som jag känner och deras vardag och fotobloggar.

Wellwell, ikväll ska jag kolla in filmerna "All about Steve" och "Two weeks notice".. Och kanske börja pilla på någon av mina nya bloggdesignbeställningar?

Kramkram!

Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

ändrar mina bilder form? hur menar du då? det ser ju inte jag själv :/

2010-03-23 - 20:39:20
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

ja jag fattar vad du menar.. men jag kan inte göra på annat sätt :/

2010-03-23 - 21:16:40
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Okej, får testa det då :)

2010-03-23 - 21:37:56
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Mest paint, ibland photoshop.

2010-03-23 - 21:49:00
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Jag testade, men märkte ingen skillnad alls..

2010-03-23 - 22:14:35
Postat av: Petra ♥

nu är jag tillbaka!! Gillar din nya header! :)

2010-03-24 - 11:38:18
URL: http://petras.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback