Min första photosession..

Här kommer två bilder från min första photosession (ägde rum igår). Resultatet blev skitbra, förutom att bilderna blev lite brusiga på grund av hög ISO. Själva sessionen gick väl bra den också, förutom lite nervositet från både mig och Tette i början.

Skriv gärna vad ni tycker om bilderna :)

 

 

Förlåt för mitt extremt dåliga uppdaterande här föresten, har haft så himla mycket att göra.. Lovar att bättra mig sen när tiden räcker till igen!

Allt är iallafall bra med oss, jag och Andreas firade 2 och ett halvt år tillsammans i fredags så vi gick på bio och såg "A Nightmare on Elm Street". Den var riktigt bra faktiskt. Jag är inte så förtjust i skräckfilmer i allmänhet men denna fattade jag tycke för. Jag tror dock att vårt trevliga sällskap (Mickeola och Tetteola) hjälpte till en del, haha, jag och Tette satt och höll handen halva filmen typ för att vi var så "rädda" :)

Wellwell, nu ska jag lägga mig och titta på "Bandslam" och njuta av min slappesöndag!


Kramkram!

Postat av: PetiteNicoilin

haha den är så oerhört gammal känns det som.. en evighet sedan man hade sådan rak lugg ._.



Fina bilder fick du också tagit ser jag ^-^ you go!

2010-05-10 - 00:20:04
URL: http://goodnightneverland.blogg.se/
Postat av: wormvsbird

jätte fint!

2010-05-20 - 22:31:50
URL: http://wormvsbird.blogspot.com



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback