Bullet For My Valentine - 101120


Vi stod ute och frös i två timmar. Vi kom in och stod och väntade i två timmar lite drygt. Jag fick min hand söndermosad av en sönderknullad emo med nitarmband. Jag drog den sönderknullade emon i håret och kallade henne fitta. Den sönderknullade emon bad om ursäkt för min hand. Den sönderknullade emon hjälpte mig trycka undan publiken så jag kunde stå längst fram. Jag stod längst fram i mitten. Jag höll på kvävas ihjäl av min väska. Jag lyckades få loss min väska. Tackade den numera söta emon för hjälpen. Vi väntade i en halvtimme. Bullet kommer äntligen ut. Dom blixtrar sönder ögonen på mig med sina strålkastare. Jag ägnar en tanke åt ljudet och reflekterar över att det är bättre än förra gången vi såg dom. Bullet tar paus mellan varje låt de spelar. De spelar typ 10 låtar sedan säger Matthew att det är dags för den sista låten. De spelar sista låten och försvinner från scenen utan att säga "Thank you and goodnight" till oss i publiken. Det kommer folk och börjar plocka ihop sakerna på scenen.

Och jag.. Jag är så besviken att jag vill gråta, helt seriöst. De spelade så få låtar att jag knappt fattade att det var slut när det var slut.. Jag trodde ju att de skulle komma tillbaka ut på scenen igen som alla andra band gör?! Jag vet inte om det var mina förväntningar som var för höga eller vad problemet är, men jag bara känner mig så besviken. Jay var fantastisk, som alltid, hade ögonkontakt med honom en gång, men resten, så jävla värdelöst.

Nu ska jag klippa ihop en film av alla videoklipp från kvällen och dränka mina sorger i glass.

I love Jay forfuckingever.

Godnatt.

Postat av: mirjana

fin blogg!

2010-11-21 - 17:52:44
URL: http://zajkovic.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

Synd att dom gjorde så.. dom brukar ha i gång det jäkligt bra.. Ett favorit band här :)

2010-11-22 - 18:07:02
URL: http://endenise.se



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback