Kela vill ha..


Jävligt rörigt collage, men whatever.

Ibland inser jag att det är rätt tur att jag är ekonomisk och tänker efter femtioelva gånger innan jag köper saker, för annars hade alla dom här tröjorna varit påväg hem till mig just nu. Det finns så mycket jag vill ha!

Men nej, kläder får minsann vänta, för tillfället prioriteras extern blixt, batterigrepp och en ny kompaktkamera :) Fast egentligen blir det ingen ny kompaktkamera, jag tänker köpa en likadan som jag redan har, haha, är så nöjd med den. Dock så lär detta ruinera mig, för jag måste specielbeställa batterigreppet från Kina, för att det inte tillverkas något original till min kamera..

Sen ska det inhandlas julklappar och annat moj också, usch det kommer bli ett par tuffa ekonomiska månader framöver ;)



Ja, och på tal om ingenting så var Lucas frisörbesök det värsta jag vart med om hitills. Han klippte så himla mycket och jag fick verkligen trycka tillbaka tårarna när jag insåg hur illa det var. Honom lär jag definitivt inte gå tillbaka till, aldrig någonsin igen. Jag ska nog tamejtusan lära mig klippa själv eller hitta någon som faktiskt lyssnar på det man säger.

Så ja, folk må tycka att jag överdriver, men jag tycker Lucas är så söt i sitt långa hår och jag vill att han ska ha det så och när det då kommer en frisör och klipper bort flera centimeter så blir man rätt ledsen.

Skitsamma.

Nu ska jag hitta något att titta på och sen ska jag försöka sova. Ska försöka finna mod att kontakta en doktor imorn också, det är någonting fel på mig, jag känner mig jättekonstig..

Postat av: Nixh

FÖRATTVISKAKÖPAA7XTRÖJORTILLSAMMANS!!

2010-11-24 - 23:12:39



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback