The good one..

Usch ja, vad jag är duktig och följer listan, haha!

Nej, skämt åsido så har i princip allt stått stilla de senaste dagarna av olika anledningar. Jag har ju vissa hälsoproblem och dom gör sig ännu mer påminda så fort jag varit lite aktiv, vilket jag var i helgen.

Men jag lovar, så fort jag orkar så kommer det komma inlägg utifrån listan, så länge får ni nöja er med miniuppdateringar :)

Jag har iallafall sett ifatt "How I Met Your Mother" nu och skrattat så jag fått ont i magen. Jag älskar verkligen den serien, haha.

Wellwell, nu ska jag och Lucas städa lite och försöka hinna julpynta i köket åtminstone. Senare ska Lucas till frisören och klippa "topparna". Fullspäckat schema med andra ord ;)

Kram!

Postat av: malin

Haha min sambo är också helt frälst i den serien, han glor på den non stop! :)

2010-11-24 - 18:16:58
URL: http://inwe.se



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback