Byebye, for now!

Nu överger jag datorn, orkar inte, vill inte och mår bara dåligt av att sitta vid den. Istället ska jag koncentrera mig på det som är viktigt, min familj och mina vänner. Jag ska göra saker, jag ska ut i friska luften och jag ska må bra igen!

Angående min och Andreas break-up så har vi gett vårt förhållande ännu en chans. Vi har gått igenom för mycket för att bara kunna göra slut. Så vi är tillsammans igen, fullt inställda på att fixa alla sprickor och göra vårt bästa för att våra liv ska fungera, tillsammans.

Jag vet inte när jag kommer tillbaka igen, om jag ens gör det.. Jag kanske trivs så bra utan datorn att jag aldrig vill sitta här igen ;) Nä, det är väl förmodligen inte troligt, men en paus kommer det bli, förhoppningsvis en lång.

Vi ses :)

Postat av: Hannele - mamma till 2 fina prinsar <3

Sköt om er!

kramis!

2010-10-22 - 01:02:54
URL: http://mammah.webblogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback