Vi försov oss..

Om det var en sak vi definitivt inte hade tid med idag så var det att försova oss. Jag som hade planerat allt in i minsta lilla detalj för att jag skulle hinna till psykologen. Stress. Men äsch, ringde dit och bad henne ringa mig när jag skulle varit där istället, så förhoppingsvis hör hon meddelandet och ringer, annars får jag ju snällt betala 200kr för uteblivet besök, suck.

Förövrigt så suger vädret, jag vet att det är höst, men inte fasen behöver det regna inte ;)

Nu ska jag hälla i mig en shake, plocka undan lite och hoppas på att psykologen ringer vid nio!

Kram!

Postat av: Natalie

Hej. Jag skulle vilja köpa en färdig design av dej.

PurpleLeaves - 50kr



Kan di inte maila mej om det går bra?

Kram/Naalliie



2010-10-14 - 13:10:41
URL: http://naalliiescorner.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback