Men herregud, jag vet inte!

Jag är världens sämsta mamma.. Jo, det är sant, det är så!

Jag gick och la mig igår kväll, helt utmattad var jag och nu imorse så sov jag så hårt att jag inte vaknade när Lucas gick upp. Svärmor kom och plingade på dörren vid kvart över tolv och då sov jag fortfarande, Lucas stod vid fönstret och tittade ut och skrek farmor när han såg henne, vaknade jag.

Jag skäms något så otroligt över att jag sov så hårt, det är inte likt mig och beror förmodligen på att jag faktiskt är sjuk, men ändå.. Det finns ingen ursäkt, jag bara tänker på allt som hade kunnat hända, tänk om han hade satt i halsen till exempel? Det kanske inte hjälpte heller att svärmor packade på mig en massa skuld, eller så kändes det iallafall :(

Åh stupid, stupid me..

Nu ska jag väl egentligen städa, jag orkar inte, vill inte.. Jag vill bara ligga på soffan och tycka synd om mig själv. Det är inte roligt att vara vuxen när man är sjuk. Jag har liksom inget "go" i mig vanligtvis, ännu mindre när jag är sjuk..


Men jag ska plocka undan lite, kanske diska..

Kram!

Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Mäh! Nu tar du i lite va ? :)

Du är inte alls en dålig mamma, sånt där kan hända vemsomhelst.

Tycker att du verkar vara en supergo mamsi så det så! ^^

2010-09-07 - 15:21:19
URL: http://mammah.webblogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback