Rainy days suck!

Idag har jag åkt buss för första gången sedan jag slutade skolan förra året. jag hatade det då och jag hatade det minst lika mycket nu. Jag hänger upp mig på såna där småsaker och kände mig fruktansvärt utskämd när jag fastnade med gummibandet på min jacka i ett armstöd. Jag tror dock ingen brydde sig egentligen, det var väl mest jag..

Nu sitter jag och väntar på Andreas, är jättehungrig så borde väl äta kanske, men det känns bara dumt eftersom det är dags för middag om typ en timme. Lucas gnäller också, massa.. Han är som ett klistermärke för tillfället och ska vara hos en HELA TIDEN. Håller på att bli tokig känns det som, man behöver det där egna lilla andrummet.

Nej, jag ska ta gnällpellen och gå och bada.

Glöm inte att rösta på min bild
, hur mycket jag än hatar att ragga röster så vill jag verkligen vinna :) För att rösta klickar ni här!

Postat av: Malin

Klistermärken är aldrig kul! Hoppas de släpper till lite snart :)

2010-09-14 - 17:07:07
URL: http://inwe.se



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback