The last picture..


Jag hittade skivan med bilderna från när mamma var och hälsade på för sista gången.. Detta är den sista bilden jag har på henne, tyckte den var ganska fin. Synd att den är tagen med min dåliga kamera bara, så den är asdålig kvalité.

När jag ser bilder på henne så inser jag hur mycket jag saknar henne. Beskedet om orsaken har inte kommit än, jag som vill veta. Dock så är det egentligen inte mycket till tröst att veta hur, hon kommer inte tillbaks ändå.

Sorgen känns nästan värre nu än innan, för nu börjar man förstå vad det innebär, hur tomt det kommer vara utan henne.

Det är snart 4 månader sen, i november kommer det vara ett halvår.

Jag blir fortfarande jätterädd när det plingar på dörren och jag drömmer fortfarande mardrömmar, orden återupprepas "det är din mamma, hon har tyvärr avlidit". Deras ansikten, min dumhet, hjälplösheten, allting återspelas om och om igen..

Tears..

Nu ska jag gå och hämta Lucas hos dagmamman, sen ska vi få undan lite här hemma tänkte jag..

Kram!

Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Beklagar verkligen..



Måste fråga..har du någon att prata med om detta? det är ju inte så kul att må dåligt osv tänkte i fall du har någon att snacka ut med om detta, visst nu har du ju din blogg men jag menade mer ja en riktigt person.



Hoppas att du förstod vad jag menade :)

kramis!

2010-09-16 - 11:20:27
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Frida

Åh, jag känner igen mig i så mycket du skriver. Om vi bodde närmare varandra borde vi ha försökt träffas och prata lite, jag tror vi har mycket gemensamt. Din blogg är jättefin, jag hoppas ni får en bra dag!

2010-09-16 - 11:42:41
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma (bf på söndag!)

Svar:

Nej då! Det är inte alls töntigt! Det är fullt vanligt att man mår skit efter en sån här händelse! Inte ska du skämmas heller!

Men jag förstår dig i alal fall att du gör det.

Känns det som du kan prata allt emd henne eller ?

2010-09-16 - 12:20:51
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, jag brukar oftast redigera typ skärpan, färgerna osv. Jag skulle dock aldrig få för mig att redigera så att jag såg smalare ut osv. DET är fusk!

2010-09-16 - 12:25:17
URL: http://gotteochvi.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback