I've got a lookalike!

Jag trodde jag var helt unik, att det inte fanns någon kändis som var lik mig, men så såg jag filmen "Sunshine Cleaning" och insåg att fallet inte var riktigt så.. För helt plötsligt bara insåg jag att god damn, vad Emily Blunt är lik mig när jag var "skinny me".

Bilderna jag har jämfört med är inte bilder som jag letat fram för att dom ska "matcha" heller, utan det är faktiskt dom enda två bilderna jag har på mig själv rakt framifrån som smal.

Eller?


Haha, kan dock vara åthelvete blind och försöker inbilla mig detta för att Emily är så himla snygg?! Men skulle väl vilja säga att ansiktsformen är lik, ögonen (tänk er mina sminkade), ögonbrynen (om mina var plockade), munnen, pannan och ja näsan är väl inte helt olik heller, men hennes nästopp är lite smalare. Jag har faktist en sån där liten inbuktning på hakan med som synns rätt tydligt när jag är smal, not so much just nu when I'm fat.. :)

Helgen har varit lugn, jag börjar fundera på om jag har magsjuka dock. Mådde jättekonstigt igår och idag har jag varit extremt illamående. Jag hoppas verkligen att det inte är så, har en hektisk vecka framför mig.

Imorn ska jag, om jag inte blir magsjuk nudå, färdigställa de två bloggdesignerna jag håller på med, lovar.

Nu ska jag lägga mig och titta på "No ordinary family" och försöka tänka på något annat än den här tankeramsan "gud jag mår så jävla illa att jag vill dö jag vill inte kräkaaaaaas, snälla låt mig slippa kräkas, vill inte, vill inte".

Natt.

Postat av: Anonym

jättefin blogg :D



ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund :)

2011-04-04 - 00:20:14
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Emma Elisabeth

Ja, ni är lika. Känner dock en till som är lik henne, men du ser bättre ut.

2011-04-05 - 09:26:30
URL: http://emmaelisabeth.se
Postat av: caroline H

hej du har en jättefin blogg.. håller med att ni e lika :)



undrar hur mkt det kostar ifall du skulle kunna fixa en bloggdesing tl mig??

2011-04-06 - 22:40:15
Postat av: Camilla

Du är lik! :)

2011-04-27 - 17:32:35
URL: http://matiigt.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback