This really is the last time.

Jag vet att jag skrivit om detta flera gånger förut och jag vet att jag åtskilliga gånger har fattat samma beslut. Skillnaden mellan föregående gånger och nu, är att jag verkligen har reflekterat och kommit fram till varför den här gången.

Jag ska sluta göra bloggdesigner, helt och hållet.

"Varför?" tänker ni då och anledningen är så simpel som den kan bli; det är inte värt det. Jag har kommit till en punkt i mitt liv där jag tänker väldigt mycket på framtiden, vad jag vill göra, vad jag är intresserad av och vad jag vill uppnå med det jag gör. Att göra bloggdesigner tar mig inte dit helt enkelt. Vad jag vill göra just nu är att bli klar med skolan, umgås med min son och ta det lugnt.

Det är inte bloggdesignandets fel i grund och botten, det är mitt eget, men så länge jag sysselsätter mig med det så kommer jag ingenstans med mitt eget liv. Under en "bra" beställningsperiod så kretsar mitt liv enbart kring bloggdesigner. Jag skaffar barnvakt så ofta jag har möjlighet, jag vänder upp och ner på dygnet för att bli klar, jag sätter allt jag vill göra för min egen skull åt sidan för att tillfredställa andra människor med ett intresse som jag inte ens uppskattar längre, för vad som känns som ingenting i sammanhanget. En ond, neverending cirkel helt enkelt som jag måste bryta innan jag förgör hela mig själv.

Nu vet ni det.

Postat av: mmautildah

åh :( jag som ville ha en ny design...

2011-08-15 - 18:27:19
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja fyfan! såna är sååååå jobbiga! :o bra (a) för ja skulle vilja ha en ny enkel design.. inget avancerande utan enkelt o stilrent.

2011-08-16 - 15:28:11
Postat av: mmautildah

Ja men det är lugnt :) Förstår hur du menar, måste göra detsamma.. Och ojsan.... glömde visst skriva mitt namn o sånt förra gången xD

2011-08-18 - 07:21:59
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Thakock

Crap...jag som var sugen på en ny :P

2012-01-02 - 19:30:46
URL: http://briadlover.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Jag som är så nöjd med det du har gjort och tänkte be dig göra en ny bloggdesign, har bilderna och idéerna :O(

Kan du tipsa om nån som är minst lika bra om du inte vill göra?

Hoppas du mår bra förresten och att du har fått en superbra start på 2012.

Kram!

2012-01-07 - 20:32:57
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback