I'm a-fucking-live!

Jag är rätt dålig på att blogga, förlåt..

Men ibland så uppdaterar jag, haha!

Så, ja.. Vad händer i mitt liv? Ingenting intressant om jag får påstå det själv. Jag vaknar, äter frukost, tränar som en idiot, städar and on it goes. Jag är rätt nöjd med tillvaron dock. Tappar kilon och känner mig allmänt piggare nu när jag känner att våren är påväg :)

Just i detta nuet är jag inte speciellt pigg dock. I fredags drabbades jag av en sjuhelsikes förkylning, så jag har legat däckad sen dess ungefär. Nu ikväll pallrade jag mig iväg på en promenad iallafall och det var superskönt med lite frisk luft i lungorna.

Ett tips är faktiskt att följa min bilddagbok. Jag skriver inget vidare intressant där, men jag uppdaterar lite oftare.

Nu ska jag pilla i mig något ätbart, se senaste avsnittet av Vampire Diaries, fräta sönder näsan med lite nässpray och försöka sova.

Ah.

Minska mitt datorsittande med 50% - Check.

Postat av: emelie

Skönt att läsa att du verkar må bra iallafall, trots förkylning. Krya på dig fina du! Snart beställer jag en ny design av dig, om det fortfarande är aktuellt? :)

2011-02-11 - 20:48:31
URL: http://makeitalone.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback