I got a pocket, got a pocket full of sunshine!


Älskar verkligen bilden där han sitter på bänken, önskar verkligen att han hade tittat på mig när jag tog den, då hade den varit fulländad. I övrigt är det väl bara lite random bilder från när jag och Lucas var ute innan idag. Längtar verkligen tills jag får objektivet till min nya kamera så jag kan börja använda den någon gång. Personen som ska hämta det sa dock att det blir imorn, så det hoppas jag verkligen!

Nu ska jag och Lucas lägga oss och vila en stund och sen blir det ut på en promenad med Josefin :)

Kram!

Postat av: Modebloggaren Olivia

AH, den luktar gott !

2011-03-22 - 19:54:14
URL: http://olivias.bloggplatsen.se
Postat av: emelie

Vilka härliga vårbilder du har fått till :)

2011-03-22 - 20:16:57
URL: http://makeitalone.blogg.se/
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Sv. Ja jag tycker också att allt som sägs om "2012" är jätte läskigt. Man kan ju inte vara helt säker på att något kommer ske, och att vi går under. Men man vet ju aldrig, och de är de jag är mest rädd för.. Att inte veta. Och om de händer, att inte kunna fly. De hjälper liksom inte att flytta över till grannlandet (som man troligtvis hade gjort om de hade blivit krig i Sverige). Så de är lite läskigt att inte ha någonstans att ta vägen. Bara sitta och vänta och se.



Förhoppningsvis dyker någon professor upp och säger att det inte kommer ske. Att allt som sagts har varit felaktiga uppgifter! Vilken lättnad de hade varit!



Kram Mia

2011-03-24 - 14:36:25
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback