Long time, no see.

Så.. Det var ett tag sen jag bloggade. Har faktiskt haft fullt upp. Lucas har haft vattenkoppor och jag har haft en massa hälsoproblem. Nu är jag dock på gång igen och jag känner att jag äntligen har hittat en "riktning" att föra min blogg i. Jag bloggar ju faktiskt mest om filmer, serier och olika skådespelare. Det är vad jag älskar att göra, se filmer och glo på serier. Jag älskar det mer än jag älskar att fota.

Så från och med nu kommer min blogg till största del att fokusera på just detta. Jag kommer självklart lägga upp bilder också, och skriva om mig och Lucas, men den kommer mest att handla om filmer och serier.

Förövrigt så börjar jag komma igång ordentligt med mitt fotade. Har två photoshoots pågång som jag ser fram emot massor. Ska arbeta med make up artister och riktiga modeller (okej, modeller som jag inte känner, men det känns mer, äkta?).

Problemen med min egen hälsa som jag nämde ovan är att jag har B12 brist och eventuellt diabetes (det mesta tyder på det). Att få det beskedet, att det kunde vara det, var ganska omtumlande faktiskt. Det var någonting jag inte alls var beredd på.. Nu ska jag ta fler prover och dom ska utreda det ordentligt. Jag håller både tummar och tår för att resultaten visar sen att jag inte har det, att jag ligger på gränsen eller något så det fortfarande finns någonting att göra åt situationen.

Nu ska jag pilla lite med bloggdesigner (jag kunde inte hålla mig ifrån det mer än en vecka, haha) och sen ska jag titta på "The Adjustment Bureau" och sen kallar kudden.

Nattnatt!

Postat av: Elvira

(sv) Oj, jag har hur många filmer som helst som jag skulle kunna rekommendera! Haha :) Dock skulle det nog bli en alldeles för lång kommentar. Men om du har lite tålamod slänger jag in några fler filmer i "Favoriter @ 2010"-listan snart. :)

2011-05-27 - 23:44:28
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback