Påsk.

Sådärja. Nu var påskhelgen avklarad! I fredags var jag och Snutte barnfria, så vi gick på bio och såg "The fast and furiuos 4" inne i malmö. Det var mycket trevligt för våran del. Filmen var jättebra dessutom och jag bara längtar tills ännu en uppföljare dyker upp! Sen i lördags var det fest, den var väll ganska halvtradig, så vi åkte hem rätt tidigt. På söndagseftermiddagen åkte vi hem till Cilla och Lars och pratade, tittade på hästarna och sånt. Sen lämnade vi Tut hemma hos farmor för att få ännu en myskväll + sovmorgon idag. Och idag har vi inte gjort så mycket. Tut har sovit större delen av dagen, han tar nog igen sig efter den tuffa helgen och jag har slappat framför teven och lekt lite med Tut på golvet när han har varit vaken.

Haha, jahapp. Imorn är det full fart igen, vi ska till mamma gruppen mellan ett och tre och klockan fyra ska vi till vår familjekurator. Puuh. På onsdag ska vi på sex månaders kontroll på bvc och på torsdag får jag hembesök av en annan kurator. Så det blir nog inte så mycket bloggande i veckan heller tyvärr. Men jag ska göra mitt bästa för att hinna med det!

Bah. Situationen här hemma ser väll mer eller mindre ut som den gör. Vi försöker att inte tänka så mycket på vår ekonomiska situation i framtiden och jag håller på söker jobb på mc-donalds. Jag hoppas verkligen att jag får jobb där, för just i dagsläget kan jag inte tänka mig speciellt mycket annat än snabbmatsresturanger, thihi. Men men, nu ska jag gå och äta och titta på unga mödrar på femman!

Puwsss




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback