Stolt mamma och pengaproblem!

Goddag!

Ikväll ska jag äntligen få se I love you, man! Som jag har längtat, det är liksom min stil på film, so happy!

Jag tror att jag har kommit igång med mitt bloggande igen, det känns som det. Min egna dator är trasig så jag sitter på Snuttes laptop, vilket funker helt okej nu, men efter semestern ska jag komma igång med mitt skolarbete igen och då lär det bli problem. Ska på något sätt försöka få ihop 4000kr så jag kan köpa den av honom, eftersom han ska köpa en ny, jag kommer tjäna sominihelvete på det, för ingen dator i den prisklassen är hälften så bra som denna, jag får den för "kompispris"! Ingen som har tips på nåt jag kan göra för att samla ihop dom pengarna? Jag har sökt jobb (vilket jag inte lär få), jag får svar om två veckor, jag har ingen att låna pengar av så det enda alternativet är att samla ihop dom på något sätt...

Aja, nu fullkomligt tråkar jag ut er stackare med massa trams igen, haha!

Tut kan gå, det har jag inte skrivit på bloggen, kommer snart en film på det också. Men iallafall det var i förrigår som han bara laddade upp och släppte gå vagnen för att gå vidare alldeles själv, snacka om stolt man blev då :) Min lilla älskling, prata kan han med, när jag och Snutte pratar med varandra tittar han på oss och säger "blablablabla" så himla sött!

Jaja. Nu ska jag slänga mig i soffan tror jag, och kolla på Djungel George.

Föresten, jag är i full gång med designandet av min filmblogg och har lagt upp några recensioner, så den kommer publiceras inom kort!

Ha en fortsatt trevlig kväll läsare!




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback