Becoming Jane

 

 

 

Jag har alltid varit ett Jane Austen fan, jag har gillat hennes böcker och jag har gillat fimatiseringarna av dem... Därför känns det lite pinsamt att erkänna att jag inte hade någon aning om att denna filmen fanns, eller ens hade gjorts. Dock så hittade jag den på biblioteket igår när jag letade efter Tristan och Isolde, jag kände igen fodralet, så jag har sett det innan, men så fort jag började läsa på baksidan att den handlade om min älskade Austen så var jag ju tvungen att låna den, och det är jag glad att jag gjorde.

 

Helt ärligt, detta är nog en av de bästa filmerna jag sett, fyfan vad jag älskar den, hela filmen, hela handlingen, skådespelarna och rollkaraktärerna, det är kärlek, kärlek, kärlek, kärlek!

 

Så har ni möjlighet och gillar typ 1700-tals inspirerade filmer, så se den!

 

Och just ja, nu har jag äntligen hittat tillbaka till mina författar-drömmar detta var vad som krävdes! <3





namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback