Movienight!

 

 


All the boys love Mandy Lane

Jag är faktiskt ganska förvånad. Jag trodde denna filmen skulle vara ganska B och ha väldigt råa mord, men jag måste säga att den verkligen överaskade mig och det är nog en av de bästa filmerna som jag sett på länge. Jag har bara sett en sån här film innan som helt fullkomligt har överträffat första intrycket.

Det hjälpte ju kanske lite att tjejen som hade huvudrollen och två killar i filmen var sjukt snygga också, men det hör inte hit. Den hade liksom fått med allt, avundsjuka, komplex, sex och ja, typ allt det där som verkligheten innehåller och så FRUKTANsVÄRT oväntat slut. Nä, fyfan, alla borde se den!

Nä, verkligen 5 stjärnor på denna alltså!





namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback