Dagboken, jag sökte mitt hjärta och fann dig.

Jävla film!

Mm, den va ju vacker, fullkomligt illamående och kräkframkallade vacker. Funderade hela filmen på vem Noah var lik och när jag tänkte på vad jag kände igen så kom jag på det, han är lik dig mr X och det gjorde hela filmen ännu mer bedrövlig, tack! (move on Kela, move on).

Mm, klockan är 11 minuter över 4 på morgonen och Snutte åkte alldeles nyss till jobbet. Jag har drabbats av någon förkylning/influensa.. Började känna av det i lördags när vi var i Malmö, jag kallsvettas, har förmodligen feber (är varm), huvudvärk, ont i halsen, snuvig och hostig. Har säkert fått svininfluensan som straff för att jag är så anti vaccinet, lol. Kommer säkert dö också, inte för att det gör något, men ja.. Crap. Jag har liksom inte tid att vara sjuk och sånt!

Myees, nä, om man skulle ta och somna om.. ? Jag har fått helt snurr på dygnet sen detta började, somnar så fort jag sätter mig eller lägger mig bekvämt, liksom poff så sover jag. Helt random..

Aja, nu ska jag sova eller iallafall försöka, puss!

Postat av: Ida

Men eller hur :D

2009-11-30 - 05:10:40
URL: http://idapettersson90.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback