Jag saknar Heath Ledger.

Han var awesome, han hade det där som många skådespelare inte har och aldrig kommer att få. Han var en sann konstnär och han var min favorit.

Jag trodde aldrig att det skulle kännas så tomt, jag kände ju inte honom, men nu nästan två år efter hans död har jag insett att det är tomt och att jag saknar hans fantastiska rollporträtt.

Brokeback Mountain var min favoritfilm, jag vet inte hur många gånger jag sett den och jag har aldrig tröttnat, men efter hans död har jag inte förmått mig att titta på den. Jag kan inte, jag klarar inte av det. Det är så svårt när man ser en film, med en alldeles livslevande Heath, det är så svårt att förstå att han inte finns mer och att han aldrig kommer finnas igen. Det enda som finns kvar är minnen, minnen av hur fantastisk han var.

Jag vill inte tänka på det, men jag gör det ändå.

Rest in peace Heathcliff Andrew Ledger, det förtjänar du verkligen.



Aja, usch så bedrövligt deprimerande man kan vara då. Ingen aning om varför faktiskt. Kvällen har ägnats åt idol och lite youtube-videos, kul kul :) Jag har djävulskt ont i huvudet och egentligen vill jag bara sova, men det känns som slöseri med tid. Min bantning går bra även om det börjar kännas lite jobbigt nu, två och en halv vecka har jag klarat, puh, dock har inga storslagna resultat synts till ännu, haha!

Ehhm, har inte så mycket mer att skriva. Tut har fått sina ettårs sprutor och han blev jättedålig och febrig ett par dagar.. Jag har bestämt mig för att skita i att vaccinera mig mot svininfluensan, Snutte aswell. Eh eh eh, jag storhandlade idag, haha och inhandlade fars dag present till Snutte (:

Nu tänkte jag fixa fram någon film att somna till och dricka upp min äckliga cocacola zero, som inte alls smakar som coca, kemikalieblask! Det hade inte förvånat mig ett endaste jävla dugg om det bara är typ vatten blandat med smuts eller nåt, grymt äckligt. Men vad gör man inte för att bara få känna coca orgasmen, haha.

Usch, fy vilket luddigt osammanhängande inlägg, hoppas någon orkade läsa!

Pusssshaj!

Postat av: cilla

kela gumman att dricka light produkter är farligare än vanlig cola. påverkar magen negativt och du ökar insulin/socker tillverkningen i kroppen. lightprodukter är det värsta man kan hälla isig. ha en härlig lördag. kramisar

2009-11-07 - 15:13:25
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba
Postat av: cilla

tack du underbara tös, om det är söt smaksersättning så är det light. kramisar

2009-11-07 - 16:55:30
URL: http://wiccankraft.blogg.se/mumsfillibabba
Postat av: Jennie

jag håller med dej :( blir så tårögd varje gång jag ser han på film/teve :(



hur är allt annars med dej?

kram

2009-11-07 - 22:55:25
URL: http://jennsiii.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback