Under renovering, igen.

Som ni ser som renoverar jag igen. Har tagit hjälp av Nixie med headern då jag inte har mitt eget photoshop installerat. Detta kommer bli awesome as hell!

Jaja, ikväll blire film och mys med Tetteola. Det blir Van Wilder maraton utan dess like, mmyes!

Jag har gått ner yttligare ett halvt kilo i vikt också, så det går, sakta men säkert! Så nästa vecka har jag nog kommit under 80 strecket, waaaay.

Jaja, nu ska jag fixa fram filmera och sen kommer nog Tetteola, med mina uggs som hon förövrigt kidnappade när vi skulle handla, that daughter of a bitch, rauuuwr!

Klicka på bilderna för att se större, jag orkar inte länka haha.

Jaja, puss på er!

 

 


Postat av: Sandra

2009-11-21 - 18:36:53
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul att de går framåt med viktmiskningen. Nu när du gått ner massa, blir jag lite motiverad till att börja igen::)

2009-11-21 - 18:38:15
URL: http://chiquiitta.blogg.se/
Postat av: Frida

Det jag ser hittills känns mer "dig" än det gula gjorde. Ska bli spännande att se det fullständiga resultatet!

2009-11-21 - 18:56:05



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback