Snabbis.

Det blir en snabb update ikväll.

Jag har nyss badat och njutit av en hårinpackning, mitt hår har verkligen börjat återhämta sig efter graviditeten och amningen, yaay! Det har börjat bli tjockare och ser inte lika slitet ut längre.

Tetteola och Mickeola kommer nog och joinar mig och Snutte när vi ska se film senare ikväll. Vi ska se Idle Hands med Devon Sawa, Jessica Alba och Seth Green. Den verkar kul som fan, vår humor, haha! Men innan dess ska jag ha hunnit se A boy/girl thing, wuuh... Den verkar helt okej, faktiskt. Chickflicks ftw!

Nä, nu ska jag dricka några klunkar monster och sen hälla upp ett glas cola och bara mysa ner mig bland täckena i sängen haha. Detta är verkligen livet när det är som bäst, även om jag önskar att min lilla skrutt kunde ligga bredvid mig och gosa. Men han har det kul hos farmor, det vet jag, han är hennes favorit :)

Puss.




namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback