Jävla väckarklocka!

Ja, verkligen. Imorse ringde den 06.30 och jag trodde jag skulle dö. Var så himla trött, så jag ställde om den en halvtimme och gick upp sju istället. Gick direkt och tvättade ansiktet och sminkade mig (typ concealer,puder och mascara) för att sedan klä på mig. Sedan åt jag frukost, eller drack halva min drickyougurt. Ja.. Sen sprayade jag och fixade med håret (som blev fail) och sen begav jag mig mot bussen.

Väl i skolan höll jag på att somna, tror jag ska börja dricka kaffe eller nåt, haha! Började 9.50 och slutade 11.20 egentligen men fick gå 10.50, yaaay!

Ja, sen tog Tildis och jag bussen hem, somnade typ direkt och höll på missa att gå av på min hållplats.. När jag kom hem sov jag middag med Tut till klockan två, sen tryckte jag i mig en baugette från Anderssons och Tut käkade middag. Och nu har jag nyss badat Tut och tagit på honom pyjamas.. Eller ja, det var en stund sen för han somnade i sängen när jag spelade musik så nu ligger han här bredvid mig och sussar, lilleman.

Ikväll ska jag och Tut ha myskväll, Tette kanske också kommer.. Andreas jobbar sent så vi ska se film och gosa en massa innan det blir dags att nanna kudden för natten :) eller vi ska först se idol men sen blir det att kolla på denna filmen efter inrådan av en massa av mina bevakade bloggar!


Nu ska jag plocka undan lite innan det blir dags för kvällsmyset!

Hösten är så himla awesome!

Puss!


Postat av: mmautildah

den filmen är fruktansvärt bra :'D

2009-09-29 - 19:14:13
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: cilla

den filmen är lite annorlunda men bra. hoppas ni får en bra kväll. kramisar

2009-09-29 - 20:29:29
URL: http://wiccankraft.blogg.se/
Postat av: lillasahlin

haha den har jag oså sett :P ganska bra ändå!

2009-10-02 - 16:10:28



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback