Life unexpected..

Gäsp!

Jag hade inte tänkt skriva speciellt mycket, bara skriva en liten uppdatering :)

Jag har spenderat de senaste tre kvällarna framför datorn (big surprise, right?), men jag har inte haft någon speciell lust att titta runt på internet utan jag har kollat på CW's nya serie "Life Unexpected".

Serien handlar om 16-åriga Lux, som spenderat hela sin uppväxt med att flytta från fosterhem till fosterhem. När hon till slut tröttnar på att ständigt flytta omkring bestämmer hon sig för att försöka bli myndighetsförklarad. För att en domstol ska godkänna det, behöver hon först söka upp sina biologiska föräldrar för att få deras underskrifter.

Allt går dock inte som hon tänkt sig, och hon finner sig snart i en situation där hon tvingas lära känna de två personer som lämnade bort henne som nyfödd.

 

Well, det är en helt underbar serie och den har verkligen fångat mig, ni borde kolla in den om ni inte redan gjort det. Jag hoppas verkligen att de släpper en andra säsong.. För jag känner liksom att jag på något sätt kan relatera till Lux, även om hennes liv är lite som en askungen saga.

Nä minsann, nu ska jag försöka somna, natti!

Postat av: Anonym

lät intressant

2010-04-22 - 08:00:35
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Angelica

Din kommentar gjorde så att jag inte känner mig ensammast i världen så jag tar inte illa upp :)



Vad söt unge du har! :)

2010-04-22 - 09:21:40
URL: http://angelicabengter.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ah det här verkar ju helt underbart :D När började detta och vilken kanal:)?

puss josefin

2010-04-24 - 09:45:05
URL: http://jossislife.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback