Filmlängtan - Life as we know it!

Som alla vet så älskar jag ju filmer och brukar titta på trailers och vänta på att de ska komma ut. Nu har jag hittat en som jag verkligen vill se.. För det första så ÄLSKAR jag Josh Duhamel och Katherine Heigl och för det andra så verkar filmen supermysig.

Ta en titt på "Life as we know it" trailern nedan, så förstår ni vad jag menar :)

 

Ohh, jag VET redan att jag kommer älska den. Så ja, nu ska jag börja räkna ner dagarna tills den har premiär i USA, vilket är den 8 oktober (Lucas födelsedag). Den har biopremiär i Januari här i Sverige, men om jag känner mig själv så kommer jag aldrig orka vänta så länge, och dessutom så är bra filmer bäst hemma i soffan, så jag kommer nog ha sett den innan dess ;)


Menmen, jag ska snart presentera vinnaren av designtävlingen, först ska jag äta frukost bara..

 

Kramkram!


Postat av: emelie

Åååhhh, denna verkar spännande :) Får hoppas på att den är det också!

2010-08-15 - 14:43:36
URL: http://makeitalone.blogg.se/
Postat av: CHIRRE

en av dem bästa filmerna jag har sett!!!

2011-01-12 - 17:18:55
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vart kan man se filmen? Har letat både på sf.se och hyrvideofilm sajter men hittar inte info någonstans.

Verkar ju supermysig!

2011-01-31 - 14:42:16



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback