Saturday and sunday.

Jag är så himla dålig på att blogga när det är helg, måste skärpa mig :)

Well, jag jobbade med Ida's design hela kvällen igår ungefär och lärde mig en massa nytt i photoshop. Jag blev också jättenöjd med resultatet. Bilder kommer sen när jag lagt upp den på hennes blogg, har inte hunnit det än.

Hum, jag ska också påbörja en renovering på min blogg, kanske inte en grundlig, men fixa till lite småsaker som jag irriterar mig på..

Tänkte rekomendera lite filmer i brist på annat, driver ju inte min filmblogg längre så, here I go:

The Pool Boys - American Pie stuk på denna, stundvis rolig och helt min stil!
Just Friends - Roligaste filmen jag sett på flera månader, så jävla sevärd!
Made of honor - Som alla andra romantiska komedier, fast lite bättre.
Picture This - Lite barnslig kanske, men underhållande var den.

Se inte:

The Messengers - Skittråkig skräckis med pinsamt oskrämmande spöken.
Funny People - Sämsta filmen på länge, besvikelse på högsta nivå.
Little black book - Den var bara långtråkig.. ?
500 days of summer - Jag har inte sett klart den, men vill du slösa bort en och en halv timme av ditt liv, se den!

Well, nu ska jag lägga mig och titta klart på "Say It Isn't so", sen blir det sova middag en stund innan vi åker och äter middag hos svärmor :)

Skriver säkert mer ikväll, kramkram!

Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå :)

haft en bra dag :)?

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-07 - 19:11:42
URL: http://voffsen.blogg.se/



namn:
vip?

mail-adress: (publiceras ej)


hemsida/bloggadress:


kommentar:


Trackback